background img

The New Stuff

Facebook, News Feed algoritmasını markaların lehine değiştirdi


Facebook, News Feed algoritmasını bir kez daha bir adım ileriye taşıyarak değiştirdi. Bugüne dek farklı algoritmalar deneyen ve organik anlamda kullanıcıların memnuniyetini sağlamak için gözle görülmese de dünden bugüne pek çok değişiklik geçiren News Feed algoritması, tekrar değişti.
Yeni News Feed algoritması, markaların lehine olacak şekilde düzenlenmiş durumda. Bu düzenleme ile birlikte herhangi bir markanın içerik metinlerinde, diğer başka bir markanın adının etiketli olarak yer alması durumunda, o içerik diğer sayfayı beğenenlere de gözükmeye başlayacak.
Örnek vermek gerekirse, Webrazzi Facebook sayfası üzerinden bir içerik içinde X markasının adı geçerse, X markasını beğenenler tarafından bu içerik görülecek. Böylece X markasını beğenenler, Webrazzi sayfasını beğenmemiş olsalar da X sayfasının içeriğini görebilecek.

Kaynak: webrazzi

0 yorum :

Yorum Gönder

Popular Posts